Portfolio / Galeria Echo

Galeria Echo to jeden z największych obiektów handlowo-rozrywkowych w Polsce i największa tego typu inwestycja w regionie. Powierzchnia handlowa mieści 250 sklepów, klienci mają do dyspozycji także bogatą część gastronomiczną i rozrywkową.

 

Nowy serwis internetowy dla centrum handlowego to przede wszystkim nowa responsywna technologia, która umożliwia intuicyjne korzystanie z zawartości zarówno na urządzeniach mobilnych jak i komputerach stacjonarnych. Strona została wyposażona w przyjazny system zarządzania treścią CMS Producer i ciekawą linię graficzną spójną z wytycznymi właściciela serwisu. Praca naszego zespołu nie ograniczyła się jedynie do wdrożenia strony internetowej. Nasz dział kreatywny obsługuje Galerię Echo na wszelkich polach działalności internetowej, w tym media społecznościowe i kreacje graficzne.

Galeria Echo

 

Powierzchnia całkowita Galerii Echo to 159 000 mkw., z czego 70 000 mkw. to powierzchnia handlowa, która mieści 250 sklepów. Posiada w swojej ofercie większość marek znanych i popularnych polskich, europejskich i światowych. Ale to nie tylko galeria ze sklepami z modą. Oprócz sklepów, klienci mają do dyspozycji także bogatą część gastronomiczną i rozrywkową oraz punkty usługowe. Wizytówką obiektu jest również wielopoziomowy parking na 2 100 miejsc; zastosowano w nim system kierowania pojazdów do wolnych stanowisk oraz specjalną funkcję przypominania o miejscu zaparkowania pojazdu.

 

Nagrody i wyróżnienia:

 

LAUR KLIENTA 2019
Centrum handlowe okazało się być najpopularniejszym w regionie. Galeria Echo zdobyła pierwsze miejsce w jednym z najbardziej rozpoznawalnych plebiscytów konsumenckich w Polsce - Laurze Klienta.


Laur Konsumenta Grand Prix 2018
Galeria Echo otrzymała elitarny tytuł Laur Konsumenta Grand Prix 2018 w kategorii "Jakość funkcjonowania i obsługi w polskich centrach handlowych".