Oferta

Responsywne Strony www

Obecność twojej firmy w sieci Internet jest dziś obowiązkowa, ale należy pamiętać, że w chaosie informacji wymagania klientów stają się coraz wyższe. Czasy "starych stron html" lub prowadzenie firmy bez strony www już dawno minęły. Responsywne strony www stają się głównym i najważniejszym kanałem komunikacji z klientem.
Strony internetowe spełniają jednocześnie wiele funkcji. Z tych powodów utworzenie strony internetowej wymaga pogłębionej analizy potrzeb i celów. Ważne jest określenie priorytetów i głównych roli, jakie odgrywa witryna: podnoszenie świadomości marki, poprawa sprzedaży lub osiągnięcie celów informacyjnych.
Wiemy, że dobra (i skuteczna) strona internetowa może być tworzona tylko przez osoby, które są do tego odpowiednio przygotowane. Dlatego zatrudniamy wyłącznie specjalistów z wieloletnim doświadczeniem i bogatą wiedzą na temat marketingu, programowania i projektowania stron internetowych.
Dbamy również o klienta po po wdrożeniu projektu na serwerze. Nie musisz martwić się o SEO, monitorowanie wydajności strony, wsparcie techniczne czy hosting.

 

W SKRÓCIE: zaprojektujemy, zaprogramujemy i zapewnimy hosting dla Twojej responsywnej strony internetowej.
Nie czekaj, aż Twoja konkurencja zacznie korzystać z usług. Zobacz, jak pracujemy i wyślij dziś zapytanie!

 

"Responsive Web Design (RWD) – technika projektowania strony www, tak aby jej wygląd i układ dostosowywał się automatycznie do rozmiaru okna przeglądarki, na której jest wyświetlany np. przeglądarki, smartfonów czy tabletów[1]. Strona tworzona w takiej technice jest uniwersalna i wyświetla się dobrze zarówno na dużych ekranach, jak i na smartfonach czy tabletach." (źródło: Wikipedia)

"Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search Engine Optimization) - działania promujące serwisy internetowe w wyszukiwarkach" (źródło: Wikipedia)

Kampanie Social Media

Nasza agencja stworzy i będzie zarządzała profilami społecznościowymi twojej firmy na serwisach społecznościowych Facebook lub Instagram, a także zwiększy sprzedaż produktów i usług oraz wzmocni firmowy wizerunek. Agencja Kreatywna Producer, dzięki skutecznemu wsparciu Facebook'a, zrewitalizuje profil twojej firmy, zwiększy jego zasięg, przyciągnie fanów i tworzy wspaniałą identyfikację wizualną. Ciekawe grafiki, zaskakujące teksty i posty sprzedażowe pomogą przyciągnąć potencjalnych klientów i poprawić wizerunek marki. Z dużą grupą osób zainteresowanych firmowymi produktami będziesz bardziej skłonny do interakcji z klientami i dotrzesz do nich z produktami i usługami.

 

W SKRÓCIE: zadbamy o wszystko w świecie mediów społecznościowych a ty zobaczysz jak twoja firma osiąga sukces.

 

"Media społecznościowe (ang. Social Media) – określenie odnoszące się do ogólnie pojętego korzystania z internetowych i mobilnych technologii, by przekształcić komunikację w interaktywny dialog... Technologie mediów społecznościowych przybierają różne formy, m.in. blogów, sieci biznesowych, projektów zespołowych, biznesowych sieci społecznościowych, forów dyskusyjnych, mikroblogów, portali umożliwiających udostępnianie zdjęć, a także recenzowanie produktów/usług, zakładek społecznościowych, gier społecznościowych, portali społecznościowych, portali umożliwiających udostępnianie video oraz wirtualnych światów" (źródło: Wikipedia)

Pozycjonowanie stron www i SEO Google

82% internautów szuka informacji o produktach lub usługach w wyszukiwarce Google.

Samo zbudowanie strony www nie jest wystarczające dla osiągnięcia sukcesu. Działania mające na celu zwiększenie użyteczności strony dla jej odbiorców i zapewniające większą widoczność oraz czytelność dla robotów wyszukiwarek to optymalizacja strony. Jedną z kluczowych ról odgrywa kod strony. Konieczne jest dostosowywanie kodu do wymogów wyszukiwarek i wprowadzanie technicznych modyfikacji. Takie działania gwarantują sprawne indeksowanie strony przez wyszukiwarki i zwiększenie jej wyświetleń dla określonych słów kluczowych. Użyteczność witryny jest ściśle związana z content marketingiem, czyli z jej zawartością – treścią, która stanowi wartość dla odbiorców. Unikalne treści na stronie wpływają na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania Google. Nasza agencja zadba o zdobywanie jak najlepszych pozycji na konkretne słowa kluczowe, generowanie jak największej ilości unikalnych wejść użytkowników i zwiększenie ogólnej widoczności w wynikach wyszukiwania. Profesjonalne działania SEO to zwiększona ilość unikalnych wejść użytkowników, zwiększone zyski poprzez np. sprzedaż towarów lub usług, rozpoznawalność marki.

  

W SKRÓCIE: Uszyta na miarę Reklama Google AdWords i precyzyjnie dobrane słowa kluczowe pozwolą wyróżnić firmową witrynę na samej górze wyników wyszukiwania. Efekty zobaczysz natychmiast – wysoka pozycja w Google, więcej klientów i wzrost sprzedaży online. 

SPRAWDŹ NAS!

 

"Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. search engine optimization, SEO; zwana także pozycjonowaniem) – procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych. Proces pozycjonowania jest elementem szeroko pojętego marketingu internetowego. Pozycjonowanie opiera się na ciągłym poznawaniu mechanizmów rządzących wyszukiwarkami i dostosowywaniu kodów serwisów internetowych do aktualnych algorytmów wyszukiwarek w celu poprawienia pozycji danego serwisu na liście wynikowej." (źródło: Wikipedia)

Identyfikacja Wizualna i Logotypy

Nie pozwól, aby twoja firma była wyłącznie nieistotną nazwą na długiej liście konkurencji. Zapewnij firmie przejrzystą identyfikację wizualną. Krok ten będzie miał zasadnicze znaczenie w walce o silną pozycję na rynku i przyciągnięcie klientów z twojej grupy docelowej.
W czasach ostrej konkurencji zaufanie klientów wynika z drobiazgowego i świadomego planowania i kontaktu z grupą docelową. Silna tożsamość marki jest trwałą inwestycją. Znak firmowy/logotyp firmowy wyróżnia ją, buduje właściwy wizerunek i trwale łączy ją z dobrymi skojarzeniami, które powodują zwrócenie uwagi i lojalności klientów. Jak wiemy, podstawą działań opartych na obrazie jest odrębne, dobrze zaprojektowane logo, ale wysiłek na rzecz tworzenia spójnej identyfikacji wizualnej firmy opiera się również na dodatkowych elementach, takich jak kontakt z grupą docelową, udział w rynku a przede wszystkim jakość sprzedawanych produktów i usług.

 

W skrócie: zaprojektujemy firmowe logo lub całą identyfikację wizualną firmy w celu zwiększenia rozpoznawalności twoje marki.

 

"Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity, visual identity) – podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. Termin ten określa ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spośród konkurencyjnych marek[1]. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji." (źródło: Wikipedia)

Sklepy internetowe i E-Commerce

Często strona www nie wystarcza, aby sprzedawać swoje produkty lub usługi. Jeśli twoja oferta produktów jest duża i chcesz szybko je sprzedawać, warto rozważyć utworzenie sklepu internetowego. Istnieje wiele rozwiązań, które możemy zaimplementować dla twojej firmy takich jak Shoper, Magento, eSklep lub inne dedykowane rozwiązanie. Niezależnie od wybranej platformy musisz przygotować "całe zaplecze offline" przed wejściem w świat Internetu ze swoimi produktami.


Wiemy, że myśl o budowaniu sklepu internetowego może być przerażająca, zwłaszcza, gdy nie jesteś "techniczny". Nie martw się. Nasz zespół przeprowadzi Cię przez cały proces, począwszy od planu biznesowego, określeniu grup docelowych i pakietów produktów do końcowej automatyki sprzedaży i marketingu. Mamy potrzebną wiedzę, aby świat sprzedaży online był dla ciebie przyjazny i przynosił ci zaplanowane zyski.

 

"Sklep internetowy – serwis internetowy dający możliwość kupowania i sprzedawania produktów przez Internet, jedna z form handlu elektronicznego. Sklep internetowy jest częścią relacji B2C, rzadziej B2B. Forma ta staje się obecnie coraz popularniejsza z uwagi na wygodę i obniżenie kosztów sprzedaży (i często wynikające z tego niższe ceny towarów), a ponadto daje to możliwość szybkiego porównania cen u wielu dostawców. Częścią sklepów internetowych jest strona www na której klienci zapoznają się z ofertą i składają zamówienia (zakupy przez Internet). By więc skorzystać z usług sklepu internetowego potrzebna jest przeglądarka internetowa." (źródło: Wikipedia)

Nasze podejście do obsługi klienta

Zrozumienie klientów jest kluczem dla naszego zespołu, aby zapewnić doskonałe usługi online. W Agencji Producer dostarczanie tego, co obiecujemy nazywamy dobrą obsługą klienta. Dobra obsługa klienta polega na poznaniu naszych klientów tak dobrze, że możemy przewidzieć ich potrzeby i wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom.

 

W Agencji Kreatywnej Producer wierzymy w prostotę i trzy kluczowe elementy obsługi klienta:


1. Umieść się w butach swoich klientów
Zrozumienie klientów wymaga dokładnego przeanalizowania kwestii, w których klienci mają kontakt ze swoim biznesem. Należą do nich spotkania i wizyty, rozmowy telefoniczne, korespondencja i dostawa produktów czy usług. Czy twoja recepcjonistka jest nieprzyjemna, czy twój telefon dzwoni i dzwoni bez odpowiedzi? Po poznaniu naszych klientów jesteśmy w stanie dostarczać im usługi dopasowane do ich prawdziwych potrzeb i ich segmentu rynku.


2. Korzystanie z danych w celu zrozumienia klientów
Twoja baza danych, systemy analityczne lub system zarządzania relacjami z klientami (CRM) zawierają cenne informacje o twoich klientach, które pomogą Ci zrozumieć ich potrzeby. W naszej agencji dokładnie zbadamy dane naszych klientów nawet przed przedstawieniem naszej oferty. Poszukujemy wzorców, aby zobaczyć, kiedy i jak klienci sprzedają swoje produkty lub usługi. Patrzymy na silne i słabe strony ich systemu sprzedaży i wyciągamy z nich wnioski.


3. W prostocie siła
Projekty internetowe nie muszą być skomplikowane, aby służyły swoim celom. Jak najbardziej upraszczamy ten proces z dwóch powodów. Po pierwsze, aby klient łatwo i intuicyjnie zarządzał witryną z przy pomocy naszego systemu zarządzania treścią. Po drugie robimy wszystko, co w naszej mocy, aby strona działała płynnie, a proces sprzedaży zajmował tyle czasu, ile potrzeba, ani sekundy dłużej.