Portfolio / Pasaż Grunwaldzki

Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Zlokalizowane w samym sercu miasta jest ulubionym miejscem zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówką wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego. Praca nad nową responsywną stroną centrum handlowego była dla nas czystą przyjemnością.

 

Nowy serwis internetowy dla centrum handlowego to przede wszystkim nowa responsywna technologia, która umożliwia intuicyjne korzystanie z zawartości zarówno na urządzeniach mobilnych jak i komputerach stacjonarnych. Strona została wyposażona w przyjazny system zarządzania treścią CMS Producer i ciekawą linię graficzną spójną z wytycznymi właściciela serwisu. Praca naszego zespołu nie ograniczyła się jedynie do wdrożenia strony internetowej. Nasz dział kreatywny obsługuje Pasaż Grunwaldzki na wszelkich polach działalności internetowej, począwszy od mediów społecznościowych, poprzez kreacje graficzne po produkcje wideo. 

 

 

Pasaż Grunwaldzki

 

Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Szeroki wybór znanych marek, bogaty kalendarz imprez i atrakcji – to sprawia, że Pasaż jest idealnym wyborem na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu. W centrum znajduje się 11-salowe Multikino, nowoczesny klub sportowy oraz strefa food court z ulubionymi restauracjami, kawiarniami oraz niezwykłym widokiem na miasto.

Pasaż Grunwaldzki to także przyjazne i komfortowe miejsce dla całych rodzin. Na dzieci czeka plac zabaw, na którym pod czujną opieką animatorów mogą się bawić bez końca, w czasie gdy rodzice udają się na zakupy.

 

Przestronne wnętrza, doskonała lokalizacja, dobry dojazd oraz szereg udogodnień czynią Pasaż dogodną przestrzenią do zakupów, spotkań biznesowych i wypadów na lunch. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich.