Blog
Jak sprawić, aby klienci otworzyli twój mailing?
CMS Producer - system zarządzania treścią naszej produkcji jest wyposażony w funkcję, dzięki której w łatwy sposób przygotujesz wysyłkę informacji marketingowej do klientów - popularnie zwaną "mailingiem". Jednak sam system to nie wszystko. Pytanie brzmi: jak sprawić, aby klienci otworzyli i przeczytali twój mailing?
Zapamiętaj 3 najważniejsze zasady "mailingu":
Złota zasada #1: Wartość dodana
Każda wysyłka powinna zawierać wartość dodaną dla klienta. Nie zawsze musi to być wartość typowo materialna, ale niech to będzie coś, co przygotujesz specjalnie dla klienta, np. raport przygotowany dla jego branży, artykuł, który pomoże mu lepiej sprzedawać swoje usługi, a może przykład ciekawej kampanii marketingowej (patrz poniżej).
Zapamiętaj 3 najważniejsze zasady "mailingu":
Złota zasada #1: Wartość dodana
Każda wysyłka powinna zawierać wartość dodaną dla klienta. Nie zawsze musi to być wartość typowo materialna, ale niech to będzie coś, co przygotujesz specjalnie dla klienta, np. raport przygotowany dla jego branży, artykuł, który pomoże mu lepiej sprzedawać swoje usługi, a może przykład ciekawej kampanii marketingowej (patrz poniżej).
Złota zasada #2: Podkreślaj korzyść z subskrypcji
Klienci, którzy subskrybują twój newsletter to wyjątkowa grupa. Przygotuj dla nich coś szczególnego, "nagrodę", która należy się tylko im ponieważ są wierni twojej marce i czytają twoje newslettery. Np. "2-minutowy kurs telekinezy tylko dla subskrybentów" (patrz poniżej)
Klienci, którzy subskrybują twój newsletter to wyjątkowa grupa. Przygotuj dla nich coś szczególnego, "nagrodę", która należy się tylko im ponieważ są wierni twojej marce i czytają twoje newslettery. Np. "2-minutowy kurs telekinezy tylko dla subskrybentów" (patrz poniżej)
Złota zasada #3: Zaciekawienie to podstawa
Jeżeli pokażesz swoim klientom coś co już widzieli ich poziom ciekawości zacznie spadać a w konsekwencji twój mailing finalnie wyląduje w koszu. Jak zaciekawić klienta? Zobaczcie sami - tego jeszcze nikt nie widział!
Jeżeli pokażesz swoim klientom coś co już widzieli ich poziom ciekawości zacznie spadać a w konsekwencji twój mailing finalnie wyląduje w koszu. Jak zaciekawić klienta? Zobaczcie sami - tego jeszcze nikt nie widział!