Artykuły

Spraw, aby klienci otworzyli i przeczytali twój mailing
CMS Producer - system zarządzania treścią naszej produkcji jest wyposażony w funkcję, dzięki której w łatwy sposób przygotujesz wysyłkę informacji marketingowej do klientów. Jednak sam system to nie wszystko. Pytanie brzmi: jak sprawić, aby klienci otworzyli i przeczytali twój mailing?
 
Zapamiętaj 3 najważniejsze zasady "mailingu":
 
Złota zasada #1: Wartość dodana
Każda wysyłka powinna zawierać wartość dodaną dla klienta. Nie zawsze musi to być wartość typowo materialna, ale niech to będzie coś co przygotowujesz specjalnie dla swojego klienta, np. raport przygotowany specjalnie dla jego branży, artykuł, który pomoże mu lepiej sprzedawać swoje usługi, a może przykład ciekawej kampanii marketingowej (patrz poniżej).
 
 
Złota zasada #2: Podkreślaj korzyść z subskrypcji
Klienci, którzy subskrybują twój newsletter to wyjątkowa grupa. Przygotuj dla nich coś szczególnego, "nagrodę", która należy się tylko im ponieważ są wierni twojej marce i czytają twoje newslettery. Np. "2-minutowy kurs telekinezy tylko dla subskrybentów" (patrz poniżej)
 
 
Złota zasada #3: Zaciekawienie to podstawa
Jeśli pokażesz swoim klientom coś co już widzieli ich poziom ciekawości zacznie spadać a w konsekwencji twój mailing finalnie wyląduje w koszu. Jak zaciekawić klienta? Zobaczcie sami - tego jeszcze nikt nie widział!
 
 
 
Autor: Robert Zgoda, Creative Manager/Producer 
Powrót